Szukaj na tym blogu

sobota, 3 sierpnia 2013

Witaj w świecie Scatman'a!

Scatman John - Scatman's world / Świat Scatman'a
[tekst angielski: http://www.tekstowo.pl/piosenka,scatman_john,scatman_s_world.html]
[tłumaczenie: Michał]



Nawołuję ze Scatlandu
Nawołuję ze świata Scatman'a
Jeśli chcesz wyrwać się na wolność lepiej mnie posłuchaj
Musisz nauczyć się używać wzroku w świecie swoich fantazji

Każdy ciągle mówi coś szokującego
tylko by zablokować to, co naprawdę czuje
ale posłuchaj mnie bracie, po prostu nie przestawaj iść na przód
ponieważ Ty i ja i siostra nie mamy nic do ukrycia

Taki Scatman, grubas, czarny, biały czy brązowy
Powiedz mi jaki kolor ma twoja dusza
Jeśli Twoje rozwiązania nie pomagają skończyć ze skażeniem / plugastwem
Nie chcę słuchać Twoich historii
Chcę Cię powitać w świecie Scatman'a

Każdy rodzi się by rywalizować jak zechce
Ale jak można wygrywać jeśli oznacza to, że ktoś przegrywa
Ja siadam, patrzę i myślę jak to jest być w kontakcie
Nie dziwi mnie, że moi bracia i siostry potrzebują wsparcia

I chciałbym być tym który jest a nie tym który działa/robi
nie mógłbym utrzymać tego tempa nawet gdybym próbował
Źródłem moich intencji tak na prawdę nie jest to by nie było zła
Moja intencja to zapobieganie kłamstwu
Witaj w świecie Scatman'a



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz